domingo, 6 de mayo de 2012

També 3r a la Milla de Mollet del Valles

De nou una Milla i de nou bon resultat, la secció de triatló
es mou. El diumenge 6 de maig em
vaig desplaçar amb les dues peques
a Mollet del Valles per disputar
la milla. Aquesta vegada vam fer
sortida conjunta amb els sèniors
i es va notar. Per davant van anar
tirant tres sèniors a un fort ritme
i pel darrera en el segon grup
anàvem els veterans controlant-nos.
Ja a l'ultima volta hi va haver
canvi de ritme i vaig aconseguir
mantenir la tercera plaça, pero
no em van treure més que uns tres
segons els dos primers. Llàstima
que avui les forces no m'han
acompanyat al final, m'hagués
agradat disputar l'sprint final
amb els dos primers...Pero no
em queixo perque tercer es un
gran resultat! I les meves peques
s'ho van passar teta amb els
obsequis de la carrera, i tot
per 000€!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario