martes, 3 de julio de 2012

3r Milla d'Arenys de Mar

   El dissabte 1 de juny vaig anar a disputar la Milla d'Arenys de Mar. Com cada any va ser una milla un pel dureta perquè no és del tot planera, es fa a la riera coberta amb un pendent moderat, i a més sol entrar una mica de vent.
   Així doncs en la meva sortida vam sortir les dues categories de veterans amb els sèniors i juvenils. De seguida es va notar el jovent com tiren, dos juvenils i un sènior van manar les duesprimeres voltes tirant fort. Ja a l'última volta els nervis i les presses, els dos juvenils es van quedar i per davant tirant fort un sènior, tant que ens va deixar a tots una mica endarrera. I pel darrera d'ell ja ens situem els veterans, una mica més conservadors durant la carrera i esperant aquest últim pas per meta per començar a preparar l'sprint. A mi em va anar prou bé ja que vaig entrar en 5a posició de la general absoluta, però 3r de la meva categoria. De nou he tornat a pujar al podi.
   Ho sento no acompanyar amb foto però se'm va "morir" el mòbil. Tampoc he trobat fotos per internet...Un altre dia serà

No hay comentarios:

Publicar un comentario