sábado, 11 de agosto de 2012

Campió Milla Solidaria Mollet Valles

   El dissabte 30 de juliol, els col.legues de Club Atlètic Mollet van organitzar una cursa totalment diferent, on l'important no són els corredors ni les marques, sinó la recollida d'aliments bàsics per una causa solidària: per Càrites que ho reparteix a famílies que ho estan passant realment malament.
   Una iniciativa interesant on no et cobren res per fer la inscripció, simplement per poder córrer cada participant ha d'aportar com a mínim un aliment bàsic.
    Ens vam desplaçar la família López Caballero a córrer i la veritat es que vam aconseguir un brillant resultat. En la categoria veterà A el "tri-traje" va pujar al més alt del podi, vaig aconseguir quedar campió, després d'una carrera força disputada amb un atleta local, amb el qual vam anar aparellats fins els últims 400 metres, on les forces em van acompanyar i vaig poder esprintar més que el rival i em vaig imposar.
   Però del que realment ens sentim orgullosos és de la nostra Xènia, que va aconseguir el primer podi de  la seva vida, va quedar tercera en la categoria de nenes de 5 anys. ENHORABONA!!

   

No hay comentarios:

Publicar un comentario