miércoles, 26 de septiembre de 2012

2a posició a la Milla St Antoni Calonge

   El dissabte 18 d'agost es va celebrar, un any més, una milla força mediàtica, com és la Milla de St Antoni de Calonge. Aquest any, de nou va ser convidat a la cursa èlit l'olímpic de Lloret Àngel Mullera. Aquest any de nou,els veterans de 35 a 39 anys vam córrer juntament amb els de categoria èlit, per tant jo vaig tornar a córrer a la carrera de l'Àngel. Va ser tot un privilegi córrer amb aquesta màquina.
   De totes maneres vaig optar per fer una cursa de menys a més. Vaig optar per no sortir al grup davanter comandat per en Mullera i tot l'equip del TR Running. Em vaig quedar una mica més arresserat en un petit segon grup al darrera. Vaig donar dues voltes al circuit a un ritme fortet aguantant i en iniciar la tercera veig que el grup davanter es comença a trencar pels canvis de ritme. Jo faig el mateix i decideixo tirar fort cap endavant deixant el grupet on anava. S'inicia la quarta volta  i encara tinc temps de sobrepassar alguns corredors rebentats que s'havien apuntat al grup d'en Mullera però no van aguantar fins el final. Arribo molt bé amb força i progressió fins a la meta amb un gran sprint que em porta fins a la novena plaça general, però segon de la meva categoria. Una gran forma d'acabar la temporada, ja que a partir d'ara faré tres setmanes de repós i després tornaré per iniciar la nova temporada.
   Disculpeu la mala qualitat de la foto, però la fotògrafa s'està treient el títol encara i a més era de nit...

No hay comentarios:

Publicar un comentario