sábado, 6 de agosto de 2011

Campió Milla St. Hilari Sacalm

¡Una altra Milla a la butxaca! No sé si serà el "mono" nou de l'equip que deu ser més aerodinàmic o què, però el passat 23 de juliol vaig guanyar la Milla de St. Hilari en la categoria de Veterà A. La carrera va estar magníficament organitzada amb un gran pica pica final per tots els corredors. En quan a la carrera en sí aquesta vegada vam correr totes les categories de veterans junts. Des de la sortida va sortir destacat un gran corredor com Francesc Giménez que ens va agafar uns quants metres. Jo vaig preferir anar fent dintre del grup perseguidor perquè la milla és curta però també cal saber dosificar.
En l'última volta i vist que en Francesc no afluixava vaig deixar el grup i a començar a canviar el ritme per intentar agafar-lo. I poc a poc em vaig anar acostant a ell, fins als últims 50 metres en què el vaig sobrepassar i vaig entrar en solitari a meta. Gran victòria!
Amb aquesta milla ja n'he guanyades tres: Montcada i Reixach, Caldes de Malavella i St Hilari;i a més cal sumar el tercer lloc a la Milla d'Arenys de Mar i el Cros de Sabadell i una quarta posició al Swimming cros de Castellfollit de la Roca.
Sens dubte aquesta està sent la millor temporada en quan a èxits en la meva carrera esportiva.

No hay comentarios:

Publicar un comentario