martes, 23 de agosto de 2011

Segona plaça a la Triatló de Salitja 2011


El dissabte 13 d'agost a les 16:00 hores i sota un pet terrible de sol, es va disputar una nova edició de la Triatló de Salitja, un poblet tocant a l'aeroport de Girona, en el marc de la seva festa major. Com cada any la comissió organitzadora va donar una lliçó de que amb poc pressupost, amb poqueta gent, però això sí amb moltes ganes es pot organitzar una triatló divertida...i sense cobrar ni un duro ¡GRATIS! Es van fer dues mànegues de uns vuit corredors cada una.
En la meva sèrie vaig començar forta la natació i després de les 8 piscines em vaig posar el primer. Però en el tram en bici en Genís va treure la seva gran casta de ciclista i a 1,5 kms de l'arribada em va sobrepassar i no vaig poder seguir la seva estela. Ja en l'últim segment a peu vaig fer un intent de retallar-li distància en la pujadeta de sortida però no li vaig poder retallar temps. Merescuda victòria per en Genís i jo feliç d'aconseguir la segona plaça d'aquesta Triatló. Felicitats també pel tercer, en Llorenç recuperant-se encara dels problemes que tenia, ànim Llorenç!

No hay comentarios:

Publicar un comentario