domingo, 14 de agosto de 2011

Tercer lloc absolut Milla St. Feliu Guíxols

El passat dissabte dia 6 d'agost es va disputar la Milla de St. Feliu de Guíxols i vaig anar a disputar-la, aquesta vegada com a sènior ja que el tall de veterà era a partir de 39 anys. Va ser una carrera difícil, era el primer any que la corria i com a dificultat era sobre sorra, a diferència de casi totes les altres que sol ser sobre asfalt. La sorra dificulta força els girs a les curves i s'ha de vigilar; a més a Sant Feliu el circuit era curtet i s´havien de donar 4 voltes, quan en la majoria solen ser tres o tres i mitja.
Però és que a més, aquest dia va bufar un fort vent que era favorable mitja volta i en contra l'altra mitja volta; va ser curiós veure com tots quedàvem força frenadets en la contrameta.
En quant a la cursa va anar força bé, de seguida al capdavant l'Albert i en Ramón van tirar molt fort i es van quedar sols, mentre que jo pel darrera vaig tenir que lluitar amb en Jordi per la tercera posició. En la última volta vaig canviar el ritme per deixar-lo i intentar arribar als dos de davant, però finalment només vaig poder deixar enrrera el meu perseguidor i no vaig poder atrapar al duet capdavanter. Bona cursa i bon resultat!

No hay comentarios:

Publicar un comentario